tirsdag den 18. januar 2011

Dagen før dagen

Nu nærmer afrejse sig pludselig med hastige skridt - vi flyver nærmere bestemt kl. 13 fra Kastrup i morgen (tror jeg får svært ved at sove i nat). Føler efterhånden også at jeg har styr på det meste, jeg kan i hvert fald melde 'tjek!' på følgende:

  • Vaccinationer.
  • Alverdens medicin i tilfælde af at jeg skulle komme til at fejle...
  • Pas.
  • Forsikringer.
  • Penge.
  • Tøj.
  • Solcreme.
  • Masser af lakridser og bland-selv-slik (takket være mine søde svømmere og veninder).

Dagen i morgen begynder kl. 8.30 med morgenmad sammen med hele familien, som alle har taget fri fra arbejde for at følge mig i lufthavnen <3

Afskedskomiteen

2 kommentarer:

  1. Kære Mette. Jeg skriver dette til dig på min nye IPod. Godt at høre at er kommet godt til Hogkong. Husk at besøge Mong Kok som er verdens tætteste befolkede lokalitet men pas lige på dig og Camillai ikke bliver væk fra hinanden. Fortsat god tur fra os i Greve. Kh far Kaspar

    SvarSlet
  2. Kaere Far.
    Sejt, du er blevet god til iPod! Vi passer godt paa hinanden.
    Kh.
    Mette

    SvarSlet